پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

واکسن 4 ماهگی

1393/3/13 17:57
247 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه قراره بزیم واکسن بزنی من که خیلی نگرانم آخه واکسن 2 ماهگیت خیلی اذیت شدی توبغل من خوابیده بودی بابایی پای شما گرفته بود تکون ندی خداشکر تب نکردی اما خیلی درد کشیدی منم تحمل گریه هاتو ندارم تا گریه می کنی هول میکنم.

اما حالا تازه یاد گرفتی غلت بزنی نمی دونم چطور پاتو نگه دارم که غلت نزنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کودک ايراني
13 خرداد 93 18:11
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ----------