پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

نگرانی مامان

1393/3/20 17:13
252 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر شما خواب بودی صدای آیفون اومد مامور پست بود بسته واسه بابایی داشت من همیشه می گفتم بزار تو آسانسور بیاد بالا،شما خودت جام امضا کن.اینبار قبول نکرد مجبور شدم پایین برم شما خواب بودی تو آسانسور اینقدر نگران بودم مبادا بیدار شی.آخه وقتی بیدار میشی قبلش صدا میدی بعد چشماتو باز میکنی اون موقع من سریع میام پیشت که وقتی چشماتو باز کردی منو ببینی نگران بودم بیدار نشی.

وقتی برگشتم دیدم بیدار شدی داری با دو دستت بازی می کنی.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)