پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

پارساخان و واکسن ...، حرف زدنش

1393/5/19 14:04
491 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن دیروز باور کردنی نبود شما گریه نکردی اذیت نشدی دردم نداشتی خیلی تعجب کردیم !!!!!!niniweblog.comniniweblog.com

آخییییش راحت شدیم این واکسن ها خیلی استرس داشت دیگه تموم شد تا 6 ماه بعد..... اون موقع شما واسه خودت آقایی شدی....

                   niniweblog.com 

دیروز برق نداشتیم خونه عزیز جون بودیم ،شما از خدا خواسته یه سره فقط بازی کردی اگه بازی تو قطع می کردیم جیغ میزدی یعنی ادامه بدید....کجا رفتید.....داییniniweblog.com تازه از بیرون اومده بود اجازه اش ندادی ناهار بخوره می گفتی بیا باهام بازی کن!!!!niniweblog.com

 

پارسا جونی یاد گرفتی مدام میگفتی به به حالا این به به تبدیل شده به بابا ، وقتی میگی بابا  بابا ، بابایی اینقدر بوست میکنه قربون صدقه ات میره میگه خدا رو باید به خاطر داشتن همچین نعمتی هرثانیه صدهزار بار شکر کنیم....niniweblog.com

مام niniweblog.comمیگی اما کمتر ، موقع بازی همش صدای موتور در میاری یا داری جیغ میزنی پاهاتو محکم می کوبی زمین.niniweblog.com

                                  *جای واکسن پارسا

                             

                                

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:05
خدا رو شکر که اذیت نشدی عزیزم منم همین جور نگران واکسن 18 ماهگی آنیسا هستم
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام گلم نگران نباش من فکر میکنم بزرگ میشن ،عاقل میشن مشغول بازی میشن یادشون میره ایراد بگیرن
مامان بردیا اریایی
20 مرداد 93 16:10
سلام عزیزم بردیای منم بهمن ماهیه خوشحال میشم تا با هم دوست بشیم دوست داشتین بهمون سر بزنین
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام از دوستیتون خیلی خوشحالم.حتماگلم
مامان و بابا
21 مرداد 93 15:54
سلام من حديث هستم دختر چهار ماهه ني ني خوشگلي و شيطون بلا.... من تازه وبلاگ باز كردم به من سر بزنيد منتظرتونم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا