پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

ماجرای خاطره انگیز آرایشگاه

1393/8/18 20:42
523 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه شیفت ظهر بودم تازه از سرکار اومدم که نوبت آرایشگاه زنانه پیش معصومه خانم گرفتم شما تازه از خواب بیدار شده بودی ومن گفتم پس اذیت نمیکنی تا رفتیم داخل آرایشگاه شما گریه میکردی اونم چه اشک هایی تا اینکه منتفی شد اومدیم بریم آرایشگاهی که بابایی میره اونجا اینقدر گریه کردی که حال نداشتی خلاطه با یه اوضاعی این موهات کوتاه کردیم ...هم خودت هم من وبابایی پرموشده بودیم.....

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)