پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

حال واحوال کوچولوی مامان

1393/9/12 18:06
719 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا شیطون تر وشیرین تر از روزای قبل شدی همش دوست داری بوست کنیم ومیخوای تمام توجه ما به تو باشه توخونه وقتی مامانی مشغول کاره شما با روروکت دنبالم راه میوفتی ومدام صدام میکنی میگی مام مام قربون مام گفتنت برم وقتی مام صدام میکنی انگار تمام دنیا بهم دادن فقط عزیزکم وقتی سرکارم دلم پیش شماست هروز که میگذره دوست دارم تمام لحظه کنارت باشم وشاهد بزرگ شدن ثانیه ثانیه هات باشم ،موقعی که بیرون میریم من پیاده میشم کار دارم شما حاضرنیستی پیش بابا بمونی قربونت برم که مامان شناس شدی ،آخ تا لباس میپوشم وشما آماده میکنم اینقدر ذوق میکنی از خوشحالی جیغ میزنی که میخوای بیرون بری.عصرهامیری توکوچه باروروک پیش بچه ها بازی میکنی بازی کردن با بچه ها دوست داری همش وسط فوتبال بچه ها میری بچه ها مراقبن بهت توپ نخوره.دوباره بد غذا شدی فکر کنم از دندوناته.این روزا درگیر خرید تولدتیم قربونت برم 63 روز دیگه تولد 1 سالگیته .گلکم دانش آمورا میخوان واست تولد بگیرن تولد 1 سالگیت دو بار برگزار میشه ..جیگرم خیلی دوست دارم عکس های شیرین کاری هاتودوست دارم بزارم اما بابایی اجازه نمیده....

پسندها (2)

نظرات (0)