پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

دغدغه مامان واسه بدغذاشدن پارسا

1393/9/13 16:44
761 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من ،این غذا وآبمیوه واست درست میکنم اما نمیخوری شده روزا 2 مدل درست کنم اماشما خیلی بدغذا شدی دیگه اشک مامانی در میاری دکتر میبرمت چون رشد وزنیت خوبه میگه ایراد نداره بهش فشار نیار اما من میدونم با این وضع پیش بری مریض میشی خیلی تلاش میکنم اما شما سرتو میچرخونی و دهنتو میبندی قبلا عالی میخوردی....الان فیلم میزارم تو روروک میزارم باهات دالی بازی میکنم اما جواب نمیده

برنامه غذایی پارسا:

سرلاک چند میوه،خرما،برنج، بیسکوییت مادر

سوپ: برنج ، هویج ، سیب زمینی ، کدو ، سبزی ، عدس ، ماش ،لوبیا سبز ، گوشت قرمز ، مرغ ، روغن

ماست

آبمیوه:(آب هویج ) ، (موز با آب پرتقال ) ، (لیموشیرین ) ، ( آب سیب با موز )

 

مام

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کیمیا
1 دی 93 11:23
سلام عزیزم دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهمن رای بدین،منتظر محبتتون هستیم.لطفا عدد47 رو به1000891010پیامک بزنین؛یه دنیا ممنونم