پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

پارساعزیزدل ما

1393/9/21 13:34
770 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا پسرم تو اولین نوه خانواده ما هستی تو با آمدنت شادی خانه عزیزجون وباباجون چند برابر کردی و کودکی من ودایی حسین برایشان تداعی شد......حالا میتونم به جرات بگم که عزیزجون وباباجون توروبیشتراز من دوست دارن من جرات ندارم به شما چیزی بگم .....من تا 7 ماه و15 روز پیشت بودم از اون زمان به بعد عزیزجون پیش شما بود شیفت صبح برای اینکه شمااز خواب بیدار نشی و اذیت نشی میومد خونه ما تا شما بدخواب نشی شیفت عصر من شما رو میبردم اونجا،خداییش واست سنگ تموم گذاشتن بهتر از من مراقبتن ،هردوتا مهربونا که خداحفظشون کنه باهات بازی میکنن طوری که وابسته شون شدی وفتی 2تا فرشته مهربون باشن شما پیش من نمیای.....وقتی مدرسه ام تلفنی صداتو میشنوم دلم واست ضعف میره موقع زنگ خونه به صدادر میاد من باسرعت هرچه تمام از مدرسه میام که برسم پیش شما.....بعضی روزا وقتی شیفت عصر هستم شما با بابابهروز یا باباجون میای در مدرسه تا از دور منو میبینی از خوشحالی جیغ میزنی...... دایی حسین سر کاره شما خیلی وقته ندیده از طریق وات ساپ عکس وفیلم هاتو بهش میفرستم از صبح تا شب سرکاره اضافه کاری میمونه شما نمیبینه میگه پارسا عشق دایی ، آخه گلم با آمدنت اونم دایی شد.... بابابهروز میگه پارسا آبادی وچراغ خونه ماست مخصوصا این روزا یادگرفتی از سروکولش بالا میری خیلی بابابهروز دوست داری وقتی میادخونه دیگه ولش نمیکنی همبن جور سینه خیز یا اگه تو روروک باشی پشت سرش میری اونم اول دستاشو میشوره بعد شما بغل میکنه بوست میکنه بوت میکنه میگه پسر خوشمزه من.....

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

میترا
4 دی 93 15:07
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز
ĸoѕαr
15 تیر 94 15:53
سلام خاله جان. کجایید? دلمون واسه شما تنگ شده. راستی منم رمز...
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام گلم نتم قطع بود تو خصوصی میفرستم
ĸoѕαr
15 تیر 94 16:00
ممنون که منو شایسته دانستید.
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
فدااااای تو عزیزم