پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

پنجمین وششمین وهفتمین وهشتمین مروارید گلکم

1393/10/8 13:17
647 بازدید
اشتراک گذاری

تک ستاره مامان در 10 ماه و 20 روزگی ، پنجمین وششمین مروارید کوچولوی سمت پایینی جوانه زد مبارکت باشه نفسم.بوووووووس

هفتمین مروارید کوچولوی بالایی در 10 ماه و 24 روزگی جوانه زد مبارکت باشه گلکم.بوووووووووس

هشتمین مروارید کوچولوی بالایی در 10 ماه و 26 روزگی جوانه زد این ماهی گل پسر 4 تا دندون پشت سر هم در آوردی خیلی داری اذیت میشی از غذا افتادی همش گریه میکنی عزیزم...

      

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان راحله
8 دی 93 23:01
ماشالله به گل پسر
مامان بردیا اریایی
9 دی 93 2:57
به به مبارکه مروارید های جدید خاله جون بزرگ شدی ماشالله
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
ممنون خاله جون
سحر
9 دی 93 11:37
مبارک باشه پارسا جون. یه خواهشی ازت دارم، تو جشنواره عکس نی نی وبلاگ ممنون میشم به خواهرزاده من رای بدی، کدش 81 هست، کد 81 (هشتاد و یک) رو به 1000891010 بفرستید، ممنونم.
مامان پارسا
13 دی 93 18:15
ســـــــــــــلام.ماشالله.سلامت باشی عزیزم.
مامان
13 بهمن 93 12:21
. به اندازه دلتنگی سربازان بی مرخصی زندونیای بی ملاقاتی قناری های توی قفس مریض های بی نفس و دل های بی کس بیادتم تولدت مبارک
ارمیتا
13 بهمن 93 12:22
روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است تولدت مبارک عزیزم
♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:50
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم با کلی اتفاق های خیر
محبوبه مامان ترنّم
6 خرداد 94 7:28
سلام. اتفاقا این بهتره که دارو نده.بعضی از بیماریها درمانش طی شدن دورشه. بهتره دوره اش طی بشه تا اینکه توی بدن مخفیش کنیم با دارو. راستش من تا حالا بابت هر موضوعی ترنم رو بردم پیشش خیلی راضی بودم. تشخیصش حرف نداره. هر جا هم لازم بوده دارو داده. باز هم هر جور صلاح می دونید. شنیدم دکتر شاهرخ رجایی هم دکتر خوبیه. ان شاالله که پارسا جون همیشه سالم باشه. رمز نمیدی بهمون همشهری؟؟؟؟؟