پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

احوال مامانی

1397/11/25 15:42
209 بازدید
اشتراک گذاری

الان بهار تقریبا یک ماهه به دنیا اومده که من این مطلب میزارم

این روزا خیلی واسه م سخت میگذره چون بهار نیاز داره مدام شیرش بدم و دل درد داره و من باید مدام بغلش کنم و قدرت مکیدنش کمه و مجبورم مدام شیرش بدم از اونور هم شما پارسای گلم خیلی به من وابسته ای تمام کارهاتو من میکردم الان دارم میبینم که اون پارسای شاد من نیستی چون توجه من بهت کمتر شده امروز قرار بود باهات بیام پارک اما بابایی گفت بهار سرمامیخوره و شما خیلی ناراحت شدی اما بازم پذیرفتی که با عزیز جون بری

خداجون فقط از خودت کمک میخوام بهم توانایی بده که از پس این مسیر سخت بگذرم الان واقعا در مقابل ناراحتی تو عشق مامانی خورد میشم کاش میتونستم کاری کنم که دوباره صدای خنده های بلندت تو خونه بشنونم...

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
25 بهمن 97 18:31
اوایل یکم مسولیت سخته ولی دوباره به روال خودتون برمیگیرین انشالله
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
انشالله تا قبل از اینکه پارسا احساس تنهایی کنه ضربه بخوره