پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

افتادن دندون شیری پارسا

1397/12/27 17:56
410 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تقریبا ساعت سه صبحبود که یهو پارسا از خواب بیدار شد گفت مامان دندونم افتاده ، من هم منتظر بودم همین روزها بیفته چون لق شده بود فقط پرسیدم دندون کجاس ، نکنه خوردی؟شماگفتی نه روی تخت افتاده ، دیگه گذاشتیم لای دستمال کاغذی و گفتم صبح بهت یه جعبه میدم دندونات بزار توش تا یادگاری بمونه. تاریخ ۲۷اسفند ۹۷

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
29 اسفند 97 0:03
مبارکههههه😍
مامانیمامانی
5 فروردین 98 19:19
مبارک باشه انشاالله دندونای سالم و خوب به جاش دربیاره