پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

سونوگرافی

1392/10/30 10:45
361 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باری بود که بابایی می خواست بیاد شما رو ببینه وصدای قلب نازتو بشنوه.چون من همبشه پیش خود خانم دکتر می رفتم اونجا ورودآقایان ممنوع بود.اینجاشما 35 هفته و3روزته

یادت باشه از بابایی بپرسی چه احساسی داشته به من که چیزی نگفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روژینا
30 دی 92 10:57
سلام قشنگمایشالا به سلامتی نی نی نازت به دنیا بیاد!میشه لطف کنی و به این آدرس بری و تو قسمت نظرات به دخترم روژینا رای بدیممنونم گلمhttp://biadelam.niniweblog.com/
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام عزیزم حتما این کارو می کنم.
مامان روژینا
1 بهمن 92 11:32
سلام مامانی مهربونمرسی که بهم رای دادی و پیشم اومدیمواظب نی نیت باش گلمما هم منتظرش هستیملینکت کردم تا با هم دوست شیم
مامان روژینا
1 بهمن 92 12:48
سلام مامانی مهربونمرسی که به من رای دادیما هم منتظر نی نی نازت هستیمایشالا به سلامتی به دنیا بیاد بهم خبر بده قند عسل کی میاد لینکت کردم گلم
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام عزیزم این هفته 9بهمن دکترمیرم تا نامه زایمان بهم بده احتمالا 15 بهمن.منم شما رو تولینک دوستان میزارم.
پریسا نجفی
12 بهمن 92 13:29
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون.
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام مرسی لطف دارید.خیلی خوشحال شدم به وب پارسا سرزدی.امیدوارم در کارتون موفق باشب.