پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

سختی خوابوندنت

1392/12/9 16:02
283 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم این روزا خوابت خیلی سبک شده ، باید با هزار ترفند میخوابونیمت. اصلا حاضرنیستی تو گهواره ات بخوابی حتما باید رو تخت ما خوابت ببره بعد جابه جات کنیم یا روی دوشم بزارمت بچرخونمت همه میگن بد عادت میشی باید از بغلم جدات کنم اما من دلم نمیاد.

بابایی  اصلا دیگه خواب نداره شبا همش بیداره صبح تا عصر هم چون پابان ساله سر کاره، خیلی خسته میشه عصر که میاد تا یه جا سرشو میزاره خوابش میبره.

این مدل جدیده خوابوندنته. امروز امتحان کردم باسختی جواب داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرمیتا
10 اسفند 92 11:09
سلام عزیزم خوبی ... مامان مهربون غصه نخور چشم بهم بزنی بزرگ میشه ماشاالله تغییر کرده .. این هفته میایم پیشت
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام ممنون گلم.نمی خوام وابسته به خودم شه چون خودت بهتر میدونی منم مثل شما نیستم می خوام مثل آرمیتا شه.منتظرت هستم بفرمایید.