پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

گرفتن عروسک ها

1393/2/17 14:36
235 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من چه لحظه شیرینیه!!

امروز پارسای من ، عزیز من تونست  ساعت 12:50 ، روز چهارشنبه 93/2/17 عروسک ها شو واسه چند ثانیه تو دست بگیره.

هرکاری کردم نشد ازت عکس بگیرم آخه من تشویقت میکردم تو هم هی ذوق می کردی دوباره کارتو ( گرفتن عروسک ها ) تکرار می کردی.

اینقدر ذوق کردم اشک توچشمای مامانی جمع شد این اولین حرکت فیزیکی تو بود.یه دنیا بوس تقدیم امید زندگیم.

به بابا زنگ زدم گغتم اینقدر خوشحال شد گفت مبارکه.منتظر بیاخونه از نزدیک شاهکار پسرشو ببینه.

پسندها (1)

نظرات (1)

کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 14:47
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir