پارسازیباترین تبسم پارسازیباترین تبسم ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
گنجینه خاطرات پارسا گنجینه خاطرات پارسا ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

پارسا وبهاردهقانی،تمام زندگی ما

من مامان دوتا فرشته هستم خدایا حالا که منو لایق مادر این دوتافرشته دونستی همینطور هواشونو داشته باش

پارسا و پسرعمه آرین

1392/12/25 18:37
300 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا و پسر عمه اش آرین 27 روز تفاوت سن دارند من وعمه مرضیه میگیم شما دو تا هم بازی خوبی واسه هم میشین.

 پسرم اون روز تو بیمارستان وقتی به دیدن آرین رفتیم شما تو ماشین توبغل بابایی خواب بودی آرمیتا وطاها اومدن پیشت آرمیتا ابنقدر ذوق میکرد شما واسش جالب بودی وطاها هرچی صدات کرد بیدار نشدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارمیتا دهقانی
5 فروردین 93 7:41
یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من، یادش دراندیشه من و محبتش درقلب من ودیدارش آرزوی من است عیدتون مبارک .
مامان بابایی پارسا وبهار
پاسخ
سلام بهاری من را پذیرا باش امیدوارم سال خوبی داشته باشی.